Paijalan koulu

Tuusula
Paijalan vanhan koulun korjaus, 2000
1213br-m2
Vanha 1920-luvulla rakennettu koulurakennuksen tiloissa toimi päiväkoti. Rakennus palautettiin koulukäyttöön ja samalla tässä hirsirunkoisessa rakennuksessa tehtiin peruskorjaus. Samanaikaisesti peruskorjattiin 1970-luvulla rakennettu puurunkoinen erityiskoulu perusopetuksen käyttöön.
Paijalan vanhan koulun korjaus, 2000
1213br-m2
Vanha 1920-luvulla rakennettu koulurakennuksen tiloissa toimi päiväkoti. Rakennus palautettiin koulukäyttöön ja samalla tässä hirsirunkoisessa rakennuksessa tehtiin peruskorjaus. Samanaikaisesti peruskorjattiin 1970-luvulla rakennettu puurunkoinen erityiskoulu perusopetuksen käyttöön.

Paijalan koulun liikuntarakennus, 2005
585br-m2
Puurunkoiseen uudisrakennukseen suunnittelimme sisäliikuntatilat ja
musiikkiluokan.
585br-m2
Puurunkoiseen uudisrakennukseen suunnittelimme sisäliikuntatilat ja
musiikkiluokan.

Paijalan koulun hankesuunnitelma, 2006
1200br-m2
Paijalan ja Anttilan alueen oppilasennusteen mukaan oli syntynyt tarve saada alueelle lisää koulutiloja. Hankesuunnitelmassa tutkittiin eri vaihtoehtoja asian ratkaisemiseksi.
1200br-m2
Paijalan ja Anttilan alueen oppilasennusteen mukaan oli syntynyt tarve saada alueelle lisää koulutiloja. Hankesuunnitelmassa tutkittiin eri vaihtoehtoja asian ratkaisemiseksi.

Paijalan koulun laajennus, 2007
1200br-m2
Hankesuunnitelman perusteella päädyttiin kehittämään Paijalan koulua laajemmaksi kokonaisuudeksi. Vuonna 2005 toteutettuun liikuntarakennuksen yhteyteen suunnittelimme uuden keittiö- ja ruokailutilan. Opettajainhuone, teknisen työn opetustilat sekä perusopetustiloja sijoitettiin laajennukseen.Rakennus toteutettiin puurakenteisina.
1200br-m2
Hankesuunnitelman perusteella päädyttiin kehittämään Paijalan koulua laajemmaksi kokonaisuudeksi. Vuonna 2005 toteutettuun liikuntarakennuksen yhteyteen suunnittelimme uuden keittiö- ja ruokailutilan. Opettajainhuone, teknisen työn opetustilat sekä perusopetustiloja sijoitettiin laajennukseen.Rakennus toteutettiin puurakenteisina.


